2013年8月26日星期一

滑雪團小插曲2

繼bb嘔無人理好可憐之後
滑雪團回程嘅時候有一樣更加陰公嘅事發生
話説bb由上車果一刻已經開始喊
喊左幾個字之後婆婆就俾左樽水佢飲
佢極速飲曬成樽水...保守估計有8安
飲完之後就繼續爆喊
喊左成粒鐘之後就輪到姨媽俾餅乾bb食
佢好乖咁創左幾塊之後又喊
喊到停第一次中途站bb媽媽就幫佢換片
但係換完都繼續喊
喊左唔知幾耐就停第二個中途站
佢地成家就去左買m記食
之後仲俾左一舊麥樂雞bb食
我地見到已經o曬咀
咁細個就俾呢d野佢食
不過bb其實食唔到,只係放入口算下d味
之後就繼續爆喊
係呢個時候正常嘅人都估到bb係因為好肚餓所以喊
同埋我地見坐左咁耐車bb都仲未食奶有d奇怪
我地以為佢地驚bb嘔所以唔敢俾佢食
點知係呢個時候爸爸出聲"看來她肚子真的好餓(普通話)"
我地真係差d笑左出黎,心諗真係唔該曬喎
點知有個更加正嘅回應,bb媽媽答"我知道,但是沒辦法,奶粉用光了(普通話)"
原來就係咁...bb就要爆喊捱肚餓

個main point係bb係上車已經開始喊,即係果陣已經肚餓
我地見到嘅只係車程果6個鐘
佢地幾時開始無奶粉,bb對上一餐係幾時食我地唔知亦都唔敢想像
但係我真係唔明點解同bb出去玩可以帶唔夠奶粉
唔明無曬奶粉點解唔係雪山supermarket買
更加唔明點解停中途站唔係油站買baby food俾佢食而選擇一舊佢食唔到嘅麥樂雞
我只可以話bb真係好可憐...唉!

沒有留言:

發佈留言