2013年9月2日星期一

一個新開始

之前一直都係用yahoo blog
點知無啦啦話要close
聽左唔小blog友ge意見之前決定搬黎呢度
希望大家都會繼續支持我啦

雖然我唔係打左好耐blog
但係我之前係yahoo blog打ge野的確係我ge回憶
真係唔捨得就咁無左
所以我已經將佢地copy曬黎呢個blog度架啦

之後ge所post都會係呢個blog度打
Yahoo blog bye bye啦
我會慢慢適應呢個blog架啦
雖然唔係好識用
不過我會努力架

10 則留言:

  1. 唉...我仲摸索中...如果真係搬過來...都幾大陣象!:(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都仲係摸索階段,小高咁多post如果要搬真係要好多時間

      刪除
  2. 點解我整到個blog好醜怪~~教下我~><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得我呢個好樣衰,我用佢提供嘅template

      刪除
  3. kathy, 係我呀,samsam呀,我都跟大隊來左呢樹喔,add 我丫:)
    個新卜好似好複雜....未識用,嗚嗚,,,,,

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello呀...我save低左你個blog的website啦...點樣可以好似yahoo blog咁關注呀?我唔識呀

      刪除
  4. 點樣可以追蹤你的blog?愚太仲未識用呀><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都唔識得點樣可以追蹤人地個blog呀 :(

      刪除
  5. kathy, 我見你已經將d post transfer黎呢度wor~~ 其實難唔難搞呢?
    係咪用「輕鬆搬家」就可以將d舊post轉黎呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我因為得好小post所以逐篇copy and paste搬過黎...我唔係好敢用輕鬆搬家呀,見有d blog友話禁完之後個blog會變左唯讀

      刪除